Valutor:
 

Frakt & Retur

Kommer med 100% nöjdhetsgaranti
Om du inte är helt nöjd, då tar vi tillbaka det!
Om du inte är helt nöjd med den slutliga produkten, så kan du returnera ditt köp för ett utbyte eller återbetalning, inom 30 dagar efter mottagandet.
Säker Shopping
Din information är säker på Zazzle. Våra SSL säkrade servrar testas dagligen för att säkerställa att dina angivna uppgifter är privata och inte kan beröras av någon annan.
Vi producerar snabbt!
Vi producerar nästan alla våra varor riktigt snabbt. I själva verket trycker vi upp dina produkter inom 24 timmar, men tyvärr brukar Standard frakten ta lite tid...
(Undantag: Observera att mörka kläder, skulpterar fotoet, inramade tryck, fototryck, förstoringar och broderi kan ta något längre tid än 24 timmar att producera)
Uppnå Lycka
Om du inte är helt nöjd med den slutliga produkten, så kan du returnera ditt köp för ett utbyte eller återbetalning, inom 30 dagar efter mottagandet.
* Vissa Zazzle produkter är föremål för särskilda restriktioner för returer. Se nedan för detaljer.
Returer av skadade aller trasiga varor
Om ni fick en vara som kanske var trasig eller var skadad i frakten, så kan en retur ofta vara mer skyndsam genom att lägga till en digital bild av skadan (tillsammans med en tydlig beskrivning av problemet) i ett e-postmeddelande till vår kundtjänst. I många fall kan åtgärder (i form av utbyte, återbetalning eller kontokredit) tas så snart som belägg för påståendet har tillhandahållits av kunden.
Om skadan / defekten inte kan verifieras via e-postmeddelande tillsammans med en bild, så kan ni bli tvungen att skicka tillbaka produkten till Zazzle för inspektion innan ett beslut kan fattas om tillståndet i produkten.
Vem täcker returfrakt kostnaden?
Zazzle ger en förbetald returfraktsedeln för alla ärenden där varor har anlänt i skadat skick och har bekräftas vara trasig genom en Zazzle representant.
För alla andra ärenden, så är det kundens ansvar att täcka fraktkostnaden.
Under inga omständigheter kommer Zazzle återbetala (eller tillhandahålla krediter) om returfrakten inte har verifieras först av vår personal på Zazzle. Om en produkt är skadad eller defekt, måste mottagaren göra överenskommelser med Zazzle kundtjänst för hur en retur skall hanteras.
Hur man begär ett Retur Formulär
Kontakta vår kundtjänst via nätet "Kontakta Oss"Vänligen ange din returbegäran inom 30 dagar från mottagandet av leveransen.
Var noga med att ange orsaken till reklamationen i din "fråga" och ange om du har någon preferens för ditt byte (utbyte för en identisk produkt eller välj från alternativ stil, storlek eller färg) eller om ni önskar en återbetalning.
Välj "Returbegäran"ämne för kontaktbegäran.
När ämnet är valt, kommer du bli ombedd att ange vilken produkt som du önskar att få hjälp med.
Använd bifoga dokument fält för att lägga till digitala bilder av skadade eller defekta produkter.
Du kommer att meddelas när din retur mottagits vid en av våra anläggningar tillsammans med instruktioner om vad som kommer att följa.
Omreturer, kom ihåg att returer av medel (beroende på snabbheten hos din bank) brukar ta mellan 7-21 arbetsdagar, innan de återförs till ditt kontot.
Om du har begärtkontokredit, brukar återföras inom 48 timmar. När denna kontokredit blir tillgänglig så går det bra att använda den för ett nytt köp på Zazzle
Om du har begärtbytei en annan storlek eller stil, så kommer ett meddelande att skickas till dig så att du vet när nytryck har inletts.
Returer av mörka klädesplagg får endast bytas mot en annan mörk stil av samma eller mindre värde.
Returer av ljusa klädesplagg får endast bytas mot en annan ljus stil av samma eller mindre värde.
Returer av andra produkter får endast bytas mot en liknande produkter samma eller mindre värde.
Om du behöver kontakta Zazzle kundtjänst,vänligen kontakta oss genom ett e-post meddelanden
tillbaka